گرفتن فال قهوه با موکل

۶ بازديد
دوستم داری؟ دوستم داری؟ دوستم داری؟ II. کوریدون عزیزترین من: قبل از شام نامه ای از شما دریافت کردم و طبق معمول یکی از احساساتم را داشتم و به چیزهای زیادی فکر کردم که برای شما بنویسم. اکنون در دامنه کوه هستم و سعی می کنم گرفتن فال قهوه با عکس آنها را به یاد بیاورم. عزیزترین، تو مثل همیشه برای من عزیزتر هستی. خوشحالم که می بینم عذاب می کشی، و فکر می کنم.

خوب فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که باید مدتی از من دور باشی تا در برخی از نبردهای روحت بجنگی. می بینید که من در طنز سخت خود هستم. مثل همیشه متقاعد شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

که روح فقط با تلاش عمیق تر می شود، و شکوه بزرگ زندگی را نمی توان خرید یا دزدید، یا حتی برای عشق گرفتن فال قهوه با فنجان داد، بلکه باید به دست آورد. بهت میگم از وقتی رفتی چیکار میکردم سه روز تمام را در غیرقابل تصورترین بدبختی گذراندم. من هیچ مانعی مثل شما نداشتم – فقط ترسناک ترین بار کسل کننده و تنبلی که در تمام هفته هایی که به خودم اجازه داده بودم اینقدر ناراحت و به تأخیر افتاده باشم، بر سرم خزید و بر من مسلط شد.

نمی‌توانم تصور کنم که وقتی فرمان خودم را از دست می‌دهم، چه اتفاقی می‌افتم، اما مثل کسی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که روی ریل راه‌آهن بسته شده و صدای آمدن قطار را می‌شنود. او به همان اندازه که بخواهد ناامید می شود و از هر چیزی گرفتن فال قهوه با موکل که تصورش را بکنید رنج می برد – اما آزاد نمی شود. و همیشه کتاب پیش من آویزان بود، نوعی وجدان بیرونی، تا به من نشان دهد باید چه می‌بودم.

حالا با تلاشی که کاملاً من را فرسوده کرده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، خودم را از آن رها کرده ام. وقتی دوباره در محل کارم دیدم، نوعی لذت وحشیانه از تلاش را احساس کردم، قدرتی بزرگتر از آنچه قبلاً می دانستم. در حال گرفتن فال قهوه با ۵ نشان و هوای بی پروایی که داشتم، به نظرم می رسید که می توانم تا ابد آن را حفظ کنم. اکنون عزیزترین، شما باید همان وحدت را در زندگی خود بدست آورید.

شما باید تمام توانایی های خود را بر آن متمرکز کنید – آن عادت گرانبها را برای خود به دست آورید که «در نماز فوری» باشید و «سخت برای پاداش درخشان». همانطور که وردزورث می‌گوید، “بروک هیچ تداومی از ضعف ذهنی ندارد!” بگذار با درد و رنجی به سراغت بیاید که آزارت می دهد، این که برای یک دقیقه بیکار بوده ای، به خودت اعتراف کرده ای که زندگی چیزی بی فایده فال جدید گرفتن فال قهوه موش و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است و به آن اهمیت نمی دهی. من باید به این شکل با شما صحبت کنم – شاید نه آنقدر که با خودم صحبت می کنم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.