گرفتن فال ابجد کارتی

۵ بازديد
با حضور اتلیندا لوئیس در نقش اصلی، نمایشنامه ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است تا ژوئن ادامه داشته باشد – و علاوه بر این، سودهای جاده ای در فصل بعد وجود خواهد داشت. مغز تیرسیس وقتی به این گوش می‌داد به هم می‌پیچید.

از همه جهات با وسوسه معروف دیگری یکسان بود: “شیطان او گرفتن فال ابجد کارتی را بر کوهی بلند می برد و تمام پادشاهی های زمین را به او نشان می دهد!” مرد می گفت: «و سپس انگلستان فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است». “نه، نه!” ترسیس، وحشیانه فریاد زد.

دیگری را طلب کرد «غیرممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است! من نتوانستم گرفتن فال ابجد گرفتن این کار را انجام دهم!» “یعنی شما نمی توانید نوشتن را انجام دهید؟” “من نمی دانم چگونه!” “خب پس، این به راحتی تنظیم می شود. اجازه بدهید یکی را برای همکاری با شما بیاورم.

ریچارد هابرتون وجود دارد – می دانید او کیست؟ تیرسیس با کمرنگی گفت: «نه. او گرفتن فال ابجد گوشی نویسنده «الماس راجا» فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

این فیلم اکنون با پنج همراه در حال بازی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است و فصل سوم آن. و او «به خاطر افتخار» را دراماتیزه کرد – بدون شک این را دیده اید.

ما تاکنون حدود شصت هزار دلار حق امتیاز به او پرداخت کرده ایم. و او نمایشنامه گرفتن فال ابجد صغیر را می گیرد و آن را درست می کند – لازم نیست یک انگشت هم بزنید.» تیرسیس در آشفتگی او ظهور کرد. او گریه کرد: “لطفا از من نپرسید، آقای جونز.” “من به سادگی نتوانستم این کار را انجام دهم!” برای تیرسیس عجیب به نظر می‌رسید که بعداً به این موضوع فکر می‌کرد که رابرتسون جونز بزرگ باید زحمت می‌کشید.

تا این‌قدر با نویسنده ناشناس نمایشنامه‌ای که او اعتقادی به آن نداشت بحث کند. آیا این مخالفت او را به اصرار برانگیخت؟ یا به اتلیندا لوئیس گفته بود که او را به آنچه که می‌خواهد می‌رساند و اکنون تمایلی به اعتراف به شکست نداشت؟ به هر حال، همینطور بود – او تیرسیس را به گوشه‌ای می‌راند تا روحش را پاره کند. همچنین خشم را آشکار کرد; این یک توهین عمدی بود که پسر باید اینطور برجسته شود.

و ترسیس، در ناراحتی شدید روحی، توضیح داد که منظورش اینگونه گرفتن فال ابجد صوتی نبوده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است – او به طرز مفتضحانه ای به خاطر لجبازی خود عذرخواهی کرد. این ایده هایی بود که او سعی کرده بود.

در نمایشنامه اش وارد کند و نمی توانست از آن دست بکشد! مدیر اصرار داشت: «اما» نمایشنامه‌های دیگری بنویسید و ایده‌های خود را در آنها قرار دهید. اگر یک بار در برادوی موفقیت کسب کرده اید، می توانید هر چیزی را که دوست دارید بنویسید و می توانید شرایط خود را برای تولید بنویسید. این فکر قبلاً به ذهن تیرسیس رسیده بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.