گرفتن فال چای روزانه

۲۵ بازديد

می توانم به آنها فکر کنم!” مگنا، او چنان عصبانی شد که شروع به جوشیدن در درون او کرد. او بیشتر احساس می کرد آنته را گردگیری کند، زیرا به نظر می رسید او اصلاً متوجه نیشگون گرفتن او نشده بود، حتی اگر او ناخن هایش را تیز می کرد.

وقتی آنته بلند شد و برای خرید دست گرفتن فال چای روزانه داد، بالاخره فریاد زد: “اما تو دیوونه ای پسر.” تا زمانی که آنته آن را مطالبه نکند، این پول نزد اره ساز نگه داشته می شود.

او به طرز تهدید آمیزی پاسخ داد: “آیا تو از ذهنت خارج شده ای،”

مگلنا خفه شده و تا آنجا که می توانست رام شده فریاد زد: «حالا ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است مرا بفروشی.»

آنته به سختی و با سرزنش زمزمه کرد: “مگلنا گرفتن فال چای واقعی ساکت شو و مواظب خودت باش.” “شما باید به آنچه می گویید فکر کنید.”

ماگلنا، جایی که به دنبال آنته دوید، او که برای اینکه از گوش مردم خارج شود، با عجله پشت خانه و علفزار آنجا رفت، ناله کرد: “انگار که من آنها را انجام نمی دهم.”

“گلدسپیرا از زمانی که آنا لیزا آنها را رها کرد مال من فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است! من آنها را دوشیده ام و او به محض دیدن من به دنبال من فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم گرفتن فال چای دقیق استفراغ کرده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. و شما آنها را از من بگیرید و بفروشید همانطور که برادران یوزف با یوسف کردند. ”

آنته خیلی آرام راه می رفت و منتظر بود مگلنا نفسش را از دست بدهد و تسلیم شود. وقتی او واقعاً آرام شد، شاید برای اینکه برای مخالفت‌های جدید نیرو جمع کند، او نیز دست به کار شد.

“شما فکر می کنید آنها برای چای حتی گرفتن فال چای دوشنبه برای راه رفتن با ترال دور بینی مفید هستند.”

مگلنا هق هق زد: “مگه خیلی وقتا یکی داره.” او آزادانه در جنگل بزرگ و در جاده های روستایی راه می رود.

“اما آقا شما، اکنون ما اغلب از جنگل های بزرگ عبور نمی کنیم. ما از محله های بزرگ می گذریم که در آن فقط مزارع و علفزارهایی وجود دارد که شکوفا نشده اند. شما می دانید که ما وقت نداشتیم که آن را پیاده کنیم. تراول گولسپیرا تا زمانی که بتوانیم یکی از آنها را دوباره بپوشانیم، این شما بودید که آنها را همین دیروز گفتید؟

مگلنا ناله کرد و پیچ خورد: “آره.”

آنته بی امان اضافه کرد: «تو گفتی که گرفتن فال چای راسته داره لاغر میشه.

ماگلنا به سختی صدایش را شنید: “بله.”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.