گرفتن فال کل زندگی

مجله خبری فال

گرفتن فال کل زندگی

۱۰ بازديد
در نوزادان، مدت‌ها قبل از تولد، پوست کف پا ضخیم‌تر از هر قسمت دیگری از بدن است. و به سختی می توان شک کرد که این به دلیل اثرات ارثی فشار در طول یک سری از نسل ها است. برای همه آشناست که ساعت سازان و حکاکی ها ممکن است کوته بین باشند، در حالی که مردانی که در بیرون از خانه زندگی می کنند، و به ویژه وحشی ها، عموماً دور بین هستند.

گرفتن فال زندگی قبلی کوته بینایی و دور بینی قطعا تمایل دارند158 به ارث برده شود. حقارت اروپایی ها، در مقایسه با وحشی ها، در بینایی و سایر حواس، بدون شک اثر انباشته و انتقال یافته استفاده کمتر در طول نسل هاست. * * * * * صفحه 35. اگرچه ممکن است انسان در طول مراحل آخر وجودش از طریق افزایش یا کاهش استفاده از قطعات تغییر چندانی نکرده باشد.

اما واقعیت هایی که اکنون ارائه می شود نشان می دهد که مسئولیت او در این زمینه از بین نرفته است. و ما به طور مثبت می دانیم که همین قانون در مورد حیوانات پایین تر نیز صادق است. گرفتن فال زندگی پاسور در نتیجه، ممکن است استنباط کنیم که وقتی در یک دوره دور، اجداد انسان در یک حالت انتقالی بودند و از چهارپا به دوپا تبدیل می‌شدند، انتخاب طبیعی احتمالاً به‌وسیله تأثیرات موروثی افزایش یا کاهش استفاده از بخش‌های مختلف کمک می‌کرد. از بدن. بازگشت به عنوان یک عامل در رشد انسان. هبوط انسان، صفحه 40. در انسان، دندان نیش ابزاری کاملاً کارآمد برای جویدن است.

گرفتن فال زندگی صوتی اما خصلت سگی واقعی آن‌ها، همانطور که اوون می‌گوید، «با شکل مخروطی تاج نشان داده می‌شود که به نقطه‌ای مبهم ختم می‌شود، به سمت بیرون محدب است و در داخل صاف یا زیر مقعر است، که در پایه آن یک برجستگی ضعیف وجود دارد. به زودی تعداد آنها به شدت کاهش یافت، عمدتاً با جنگ با انگلیسی ها و با یکدیگر. پس از شکار معروف توسط همه استعمارگران، زمانی که بومیان باقی مانده خود را به دولت تسلیم کردند، تنها شامل صد و بیست نفر بودند.

گرفتن فال گیری زندگی که در سال 1832 به جزیره فلیندرز منتقل شدند. این جزیره که بین تاسمانی و استرالیا واقع شده است، چهل مایل طول و از دوازده تا هجده مایل عرض دارد: به نظر سالم است و بومیان به خوبی رفتار می کردند. با این وجود، آنها از نظر سلامتی بسیار متضرر شدند. در 1834 آنها (بونویک، ص 250) از چهل و هفت مرد بالغ، چهل و هشت زن بالغ، و شانزده کودک یا در مجموع یکصد و یازده روح تشکیل شده بودند. در سال 1835 تنها صد مورد باقی مانده بود.

گرفتن فال کل زندگی از آنجایی که آنها به سرعت کاهش یافتند، و خودشان فکر می کردند که نباید به این سرعت در جای دیگری از بین بروند، در سال 1847 به Oyster Cove در قسمت جنوبی تاسمانی منتقل شدند. آنها سپس (20 دسامبر 1847) از چهارده مرد، بیست و دو زن و ده کودک تشکیل شده بودند. اما تغییر سایت فایده ای نداشت. بیماری و مرگ همچنان آنها را تعقیب می کرد و در سال 1864 یک مرد (که در سال 1869 درگذشت) و سه زن مسن به تنهایی زنده ماندند. ناباروری زنان حتی یک واقعیت قابل توجه تر از مسئولیت همه در برابر بیماری و مرگ است. در زمانی که تنها 9 زن در Oyster Cove باقی مانده بودند گفتند که تنها دو نفر تا به حال بچه دار شده اند: و این دو با هم فقط سه فرزند به دنیا آورده اند! با توجه به علت این وضعیت خارق العاده، دکتر استوری خاطرنشان می کند که مرگ به دنبال تلاش234 برای متمدن کردن بومیان «اگر به حال خود رها می‌شدند تا همانطور که عادت داشتند و بدون مزاحمت پرسه بزنند، فرزندان بیشتری تربیت می‌کردند و مرگ و میر کمتری وجود داشت.» یکی دیگر از ناظران دقیق بومیان، آقای دیویس، خاطرنشان می کند: «تولدها کم و مرگ و میرها زیاد بوده است. این ممکن است تا حد زیادی به دلیل تغییر زندگی و غذای آنها باشد. اما بیشتر به تبعید آنها از سرزمین اصلی سرزمین ون دیمن، و در نتیجه افسردگی ارواح» (Bonwick, pp. 388, 390). * * * * * صفحه 191. اگر چه کاهش تدریجی و انقراض نهایی نژادهای انسان یک مشکل بسیار پیچیده است، بسته به دلایل بسیاری که در مکان‌ها و زمان‌های مختلف متفاوت است، مشکلی است که با انقراض یکی از حیوانات برتر ارائه می‌شود. به عنوان مثال، اسب فسیلی که از آمریکای جنوبی ناپدید شد، به زودی پس از آن، در همان مناطق، توسط نیروهای بی شماری از اسب اسپانیایی جایگزین شد. به نظر می رسد نیوزلندی از این موازی سازی آگاه است، زیرا او سرنوشت آینده خود را با سرنوشت موش بومی مقایسه می کند که اکنون تقریباً توسط موش اروپایی نابود شده است. اگر چه دشواری برای تصور ما بسیار زیاد است و واقعاً زیاد است، اما اگر بخواهیم علل دقیق و نحوه عمل آنها را مشخص کنیم، تا زمانی که به طور پیوسته در نظر داشته باشیم که افزایش هر یک گونه ها و هر نژاد به طور مداوم به روش های مختلف بررسی می شود. به طوری که اگر هر چک جدید، حتی یک چک جزئی، اضافه شود، مطمئناً تعداد آن ها کاهش می یابد. و کاهش تعداد دیر یا زود منجر به انقراض خواهد شد. پایان، در بیشتر موارد، به سرعت توسط هجوم قبایل فاتح تعیین می شود. 235 XI. انتخاب جنسی به عنوان آژانسی برای پاسخگویی به تفاوت های بین نژادهای انسان. هبوط انسان، صفحه 198. ما تاکنون در تمام تلاش‌های خود برای توضیح تفاوت‌های بین نژادهای انسان گیج شده‌ایم. اما یک عامل مهم باقی می ماند، یعنی انتخاب جنسی، که به نظر می رسد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.